Gruppträning

Gruppträning

Från endast 24 kr per månad i tillägg så får du access till alla våra ledarledda pass!

Se schema för vilka tider passen är.

gruppträning folkets hus gym med mikaela

Salsation är ett banbrytande fitnessprogram inom kategorin dansfitness! Funktionell träning och dans möts och ligger till grunden för detta fantastiska koncept där Mikaela lär ut korrekt teknik samt att lyssna till musik från hela världen. Kom och prova på detta program, som tar världen med storm! Om du har frågor angående Salsation så når du Mikaela Boström på 073-981 85 49 eller leninamikaela@gmail.com FB: Mikaela Boström, Instagram: @mikaela.bostrom

 

HIIT (högintensiv funktionell träning). Niklas är en högintensiv rörelseinspiratör och tränare! Han har arbetat med träning i 8 år och ledorden är glädje, motivation och pannben. Niklas kommer leda mindre grupper inne i gymmets fria ytor och crossfit-rigg. Passuppläggen kommer skilja sig från vecka till vecka och passa alla som vill träna funktionellt och utmana sina gränser. Svettgaranti utlovas!

 

 

Stretching & Yogastretching som passar alla! Sanna har dansat Pole Dance sedan 2010. Hon har drivit en dansstudio och tävlat, showat och haft dansklasser. Sanna erbjuder både “hårdare” stretching och även lugnare yogastretching liknande yinyoga. “Stretch har alltid varit en stor del av min träning. Som instruktör är jag driven, noggrann och det viktigaste för mig är att inspirera till att våga tro på sig själv och lära sig att man klarar mer än vad man tror.” Vi värmer upp kroppen med mjuka och långsamma rörelser därefter börjar vi stretcha. Detta pass kan du gå även om du aldrig stretchat förr, inga konstigheter, inga krusiduller, bara ren och skär stretch och passar även dig som bara kör gym. Ta gärna med en yogamatta om du vill.

 

CrossFit (funktionell fitness). Här går vi igenom basövningar som utförs i crossfit . Sedan avslutas passet med en WOD (Workout Of the Day). Momenten är “komplexa”, dvs det är flera leder och muskler som arbetar tillsammans. Rörelserna är även “funktionella”, dvs det är rörelser som är naturliga för människan att göra. Utöver dessa övningar gör man även pull-ups, push-ups, sit-ups, box jumps, running rowing etc. Övningarna går att anpassa så att alla klarar av att utföra dem. Kan man inte göra pull-ups så kan man använda gummiband som avlastar en del av kroppsvikten. Kan man inte göra push-ups (armhävningar) på tårna så kan man göra dem på knä o.s.v.